Double Star Cafe 都想轉形玩男僕咖啡店?!

我係其中一間分店做緊part-time

星期日照常上班時,店長提出如何提高分店營業額方案. 一向比人感覺無能的店長提出的方案........一定唔係咁work. 佢ge提議竟然係要我地d員工參考櫻蘭高校男公關部........(-.- 啊無能店長最近先睇完櫻蘭). 佢叫最矮小的同事扮honey學長,並叫佢星期六帶一個兔公仔番泥開工 (姐係叫那位同事一邊拎住隻公仔,一邊遞coffe比客人). 之後佢叫我&另外1位同事扮光&馨走搞笑派+少少BL (姐笑叫我地得閒同d客人講笑話,係d客人面前做少少親密的身體接觸 -.-)

然後佢叫咖啡部的那位同事扮崇,理由係沖咖啡唔係點講野,不過佢話我地間cafe唔須要有人扮環,因為環比人感覺太浮誇,會嚇親大部份客人. 最後.......無能店長話由佢泥扮鳳 -.- 因為佢帶眼鏡,而且店長同鳳有點相似

佢成日拎住本帳簿走泥走去,而且仲話 : 嗯....今個月營業額xxxxxx [ 一個品牌若產品及服務質素皆長期下滑,營業額一定隨之而下降。苦了前線經理,要承受這 mission impossible;再因此而引起員工長期流失,惡性循環,直至死亡。]

之後佢將呢個提議話比分區經理(分區經理係佢ge好朋友,如果唔係鬼聽佢d廢話), 分區經理的回答 : 你都痴線ge

你都痴線ge <--------呢句成為左我地店內的金句

好彩條橋被band左.....不過多得呢個無能店長為我地間鋪先帶來許多歡樂~~~~

哈哈!!!!腐女/男,係咪好失望呢~~~~~距離hk有男僕咖啡店,仲有段長時間~~~~

沒有留言: