永遠都唔會再去

Openrice.com 2006年11月19日

星期六去左新城市個間 suckurbelly forever食,個門口望入去個陣覺得間野都幾靚,入到去,見到d野好鬼污糟。點完野食,佢派左d餐具黎,兩隻碟疊住,其中一隻碟超級污糟,有幾粒飯痴住住,另一隻碟仲有蛋糕碎!有無攪錯呀!個陣真係好想走,但又叫左野食。叫左個pizza,四十幾蚊,個pizza得個六吋。

叫左個乜鬼蟹粉卷($32),個碟超大,但上面只係放左四粒野,每粒大概得1.5-2cm,真係好好好好好唔扺食!

另外又叫左兩杯野飲,(之前落order問左**兩個**waitress,兩個都話如叫pizza飲野每杯加十蚊),點知埋單每杯加十五蚊,我叫個杯係青蘋果薄荷,但杯野只係得個甜字…

叫左一個朱古力疏夫里($28),點知佢又比個士多啤梨疏夫里($32)我,我叫佢轉番比我,點知埋單又收我$32,又要問佢退返錢,唉…

個d咁既waitress,個個都傻下傻下,連個經理都係,個個企埋一邊唔知做乜,次次叫佢都要叫幾次。埋單佢就最醒水,我只係細細聲咁同個friend講“不如埋單“,個waitress就拿拿林走過黎問係咪埋單…

總括黎講間野又貴,唔好食,服務差。勸大家真係唔好去!

沒有留言: